شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 صبج لغایت 5 بعد از ظهر
  • با ما تماس بگیرید

    66120053 - 021-66120047

  • ایمیل

    admin@souhatech.ir

  • فروشگاه
 تنظیمات تلفن پاناسونیک

تنظیمات تلفن پاناسونیک

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها که بصورت اشتراکی از خطوط ارتباطی استفاده میکنند که این امر با اجرای Voip و نصب سانترال امکان پذیر شد. از جمله معتبرترین برندها در این عرصه, شرکت پاناسونیک است که با عرضه محصولات با کیفیت و امکانات بالا سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده است.

یکی از اساسی‌ترین نیاز کاربران این تکنولوژی آشنایی به تنظیمات و امکانات از جمله تنظیمات تلفن  این محصولات است که تیم آموزشی سوهاتک تنظیمات تلفن پاناسونیک و همچنین تنظیمات سانترال پاناسونیک را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

در این مقاله به بررسی تنظمیات تلفن پاناسونیک میپردازیم:

معرفی تلفن پاناسونیک مدل ۷۷۳۰

تلفن ۷۷۳۰ ، از تلفن های هیبرید پاناسونیک است که در زیر به خصوصیات این تلفن اشاره میکنیم :
این تلفن هیبرید با خصوصیت ۱۲ دکمه حافظه دارای قابلیت برنامه‌ریزی دستی ، نمایشگر یک خطی و قابلیت وصل شدن هدست باسیم به بازار عرضه شده است. تلفن ۷۷۳۰ با وجود خانه‌های حافظه فیزیکی ,کمک شایانی به کاربران برای دسترسی آسان‌تر و همچنین سریع‌تر می‌کند که اهمیت بالایی دارد. هم اکنون به خاطر استفاده کمتر از سانترال های ظرفیت بالا ، فقط تلفن پاناسونیک KX-T7730 تولید می شود که بیشتر مورد استفاده شرکت های دارای پرسنل کمتر می باشد. تلفن ۷۷۳۰ اغلب برای سانترال‌های دارای ظرفیت پایین که تعداد داخلی کمتری دارند استفاده می‌شود که برای منشی و مدیران مجموعه مورد استفاده قرار میگیرد و به آسانی می توان با آن ، برنامه‌ریزی سانترال ۸۲۴ را انجام داد.

تنظیمات تلفن پاناسونیک
1PROGRAMمورد استفاده برای ورود و خروج از محیط برنامه ریزی 
2CONF مورد استفاده برای مکالمه چند نفره 
3INTERCOM برای برقراری تماس و دریافت مکالمات خارجی 
4FWD/DND برای انتقال تماس یا حالت مزاحم نشوید 
5FLASH/RECALL برای قطع تماس و شماره گیری مجدد بدون گذاشتن گوشی روی بیس 
6AUTO ANS پاسخ گویی خودکار در ارتباط داخلی 
7AUTO DIAL/STORE  شماره گیری یا ذخیره تنظیمات انجام شده
8REDIAL شماره گیری اخرین شماره گرفته شده 
9  DIALING BUTTONS WITH  BACKLIGHT  صفحه کلید
10 TRANSFER  برای انتقال یک تماس به شخص دیکر 
11 HOLD  فرد تماس گیرنده را پشت خط نگه می دارد 
15 SP-PHONE  استفاده برای هنزفری – آزاد 
13 NAVIGATOR KEY مورد استفاده برای تنظیم صدا و صفحه نمایش است 
14 PROGRAMMABLE FEATURE   BUTTON کلید های قابل برنامه ریزی
15 FLEXIBLE OUTSIDE کلید میانبر 
16 PAUSE  برای ایجاد وقفه در شماره گیری 
17 MESSAGE  برای گذاشتن پیغام انتظار یا پاسخگویی به پیغام ها 
18 MESSAGE/RINGER LAMP  نشانگر تماس و پیغام جدید 

 

تیم آموزش مجموعه سوهاتک امیدوار است این بخش آموزشی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  یا بیان نظرات و پیشنهادات خود می‌توانید با ورود اطلاعات در کادر زیر با سوهاتک در ارتباط باشید:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *