بسته خدمات اولیه سوهاتک شامل نصب سانترال , برنامه ریزی و همچنین راه اندازی سانترال میباشد که توسط کادر فنی مجرب و تیم اجرایی سوهاتک در کمترین زمان ممکن با توجه به تعداد پرسنل شرکت شما و با کیفیت تضمین شده انجام خواهد شد.
خمات پس از فروش سانترال پاناسونیک
با توجه به کیفیت بالای محصولات شرکت پاناسونیک, شرکت خدمات شبکه سوهاتک از محصولات این برند در خدمات خود استفاده خواهد کرد و با توجه به این موضوع سوهاتک ارائه دهنده خدمات پس از فروش تلفن پاناسونیک و همچنین خدمات سانترال پاناسونیک میباشد.
با توجه به اعطای نمایندگی تعمیرات پاناسونیک به سوهاتک از این پس خدمات تلفن سانترال ما شامل تعمیرات سانترال و رفع خرابی دستگاه سانترال توسط نمایندگی تعمیرات پاناسونیک خواهد بود.
پشتیبانی و تعمیرات سانترال
مرحله آخر از خدمات سانترال شرکت سوهاتک , پشتیبانی این مرکز از پروژههای انجام شده توسط سوهاتک و یا حتی پشتیبانی از پروژههای انجام شده توسط دیگر شرکت ها میباشد.
این خدمات شامل جابجایی خطوط داخلی , ارتقا و افزایش تعداد کاربران مرکز تلفن و همچنین پشتیبانی سانترال بصورت آنلاین و 24 ساعته میباشد.
در صورت درخواست مشتری با توجه به نیاز سازمانها و شرکتهای گیرنده خدمات پیش فاکتور برای بررسی عوامل شرکت و فاکتور رسمی جهت ارائه به نهادهای دولتی صادر میکنیم.