بیوگرافی و معرفی برندمعرفی و بررسی

بهترین برند کابل شبکه موجود در بازار را بشناسید.

کابل شبکه یا کابل لن به مجموعه‌ای از سیم‌ها گفته میشه که برای انتقال دیتا و اطلاعات بین کامپیوترها‌ی موجود در شبکه، سوئیچ، مودم و… استفاده میشن. اگر بخوایم دقیق‌تر بگیم، منظور از کابل شبکه، کابل زوج به‌هم تابیده است که در اون 8 رشته سیم برای کاهش نویز دو به دو به هم تنیده شدن. از اونجایی که کابل شبکه مهم‌ترین وسیله در شبکه حساب میشه، برای انتخاب و تهیه‌ی اون اول باید بهترین برند کابل شبکه رو بشناسیم.

معرفی چند برند برتر کابل شبکه

در این بخش به معرفی برند کابل شبکه می‌پردازیم. علاوه بر اون 4 تا از بهترین برند کابل شبکه موجود در بازار رو هم بهتون معرفی می‌کنیم.

1- کابل شبکه لگراند یکی از بهترین برند های کابل شبکه

لگراند یکی از بهترین برندهای کابل شبکه

لگراند برند مشهور فرانسوری در سطح جهانی و یکی از بهترین برندهای کابل شبکه‌ است که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم. شرکت لگراند در سال 1865 تاسیس شد و دفتر مرکزی اون در شهر لیموژ فرانسه قرار داره. این شرکت به غیر از کابل لن تجهیزات شبکه دیگه‌ای مثل پچ کورد، ترانکینگ، پچ پنل و… تولید می‌کنه. تجهیزات این برند و به‌طور خاص، کابل شبکه لگراند به داشتن کیفیت بالا مشهورن.

بیشترین واردات کابل شبکه در ایران برای برند لگراند هست.

2- کابل شبکه نگزنس از بهترین ها در برند کابل شبکه

کابل شبکه نگرنس بعد از لگراند بیشترین آمار واردات و فروش رو در دنیا و ایران داره. نگزنس هم برندی فرانسویه که در سال 1897 تاسیس شده.

تجهیزات شبکه نگزنس

کابل شبکه این برند بر اساس کتگوری در انواع کابل شبکه Cat6، کابل شبکه Cat6a و Cat7 تولید میشه و بر اساس شیلددار بودن یا نبودن در انواع UTP ،FTP و SFTP تولید میشه. شرکت نگزنس برای کابل‌های خودش رنگ‌های نارنجی و مشکی رو در نظر گرفته و استفاده می‌کنه.

توجه داشته باشید که رنگ مشکی در کابل‌ها مخصوص کابل‌های شبکه Outdoor هست که روکش pe دارن و در برابر شرایط فیزیکی و محیطی خیلی مقاومن.

3- کابل شبکه اشنایدر یکی از 4 برند کابل لن برتر

اشنایدر یکی از 4 برند کابل لن برتر

اشنایدر هم مثل دو برند قبل، متعلق به کشور فرانسه است. شرکت اشنایدر در سال 1836 شروع به کار کرد و تقریبا 200 سال سابقه داره. کابل شبکه اشنایدر برای تمایز با رقبا در رنگ‌های سبز و آبی تولید و عرضه میشه. به‌غیر از کابل شبکه اشنایدر، تولیدات دیگه‌ی این برند مثل پچ پنل، ترانکینگ، پچ کورد و… از محصولات رده‌بالا و باکیفیت در بازار به حساب میان.

4- کابل شبکه بلدن یکی از بهترین برند کابل شبکه در بازار

بلدن نام شرکتی آمریکایی است که در سال 1903 توسط Joseph Belden تاسیس شد. شعار این شرکتSENDING ALL THE RIGHT SIGNALS هست، یعنی «همه‌ی سیگنال‌ها رو درست می‌فرستیم». کابل شبکه بلدن جزو بهترین‌ برندهای کابل شبکه محسوب میشه و کیفیت بالایی داره.

بلدن یکی از بهترین برند کابل شبکه در بازار

این شرکت کابل‌های شبکه‌ی خودش رو بر اساس کتگوری در انواع کابل شبکه Cat5e و Cat6 با روکش و مغزی تمام مس تولید می‌کنه.

سایر برندهای معروف کابل شبکه

درسته که 4 برندی که معرف کردیم بهترین برند های کابل شبکه هستن، ولی برندهای باکیفیت دیگه‌ای هم وجود دارن که در بازار طرفدارهای زیادی دارن. برای مثال میشه به کابل شبکه‌ی برندها‌ی زیمنس، دی-لینک و پریسمیان اشاره کرد.

حرف آخر

برای تهیه‌ی کابل شبکه باید بهترین کابل شبکه موجود در بازار رو بشناسیم و از بین اون‌ها با دانش کامل تصمیم بگیریم و انتخاب کنیم. در مقاله‌ی بهترین برند کابل شبکه‌ موجود در بازار را بشناسید، برندهای محبوب، باکیفیت و پرطرفداری رو به شما معرفی کردیم که در بازار ایران هم به‌راحتی پیدا میشن. اگر سوالی داشتید با ما در میون بذارید.

سوالات متداول

4 برند برتر کابل شبکه؟

لگراند – نگزنس – اشنایدر – بلدن

برند نگزنس چه کابل‌هایی تولید می‌کنه؟

Cat6 – Cat6a – Cat7 – UTP – SFTP

کابل‌ شبکه اشنایدر در چه رنگ‌هایی تولید میشه؟

سبز و آبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا